Uppsatsskrivning

Fick en välbehövd sovmorgon imorse, grymt skönt! Men anledningen var att vi skulle skriva en uppsats vid 9 så vi fick sova länge, whoop whoop! I alla fall sa hade vi 2 och en halv timme på oss att skriva, då skulle vi skriva en kladd o sen skriva rent. Det skulle antingen vara ett.brev, en novell eller en dagbok. Huvudämnet var andra världskriget och förintelseläger/koncentrationsläger. Min blev en dagbok som var skriven av Fritz, en tysk som arbetade på Auschwitz. Blev faktiskt riktigt nöjd! Blev klar typ 2 min innan tiden var ute (a) Sen var det lunch, sen slöjd och sen elevens val. På slöjden hände en grej som gjorde min dag! Jag: Min uppsats handlade om en tysk som hette Fritz. En snubbe i min klass: Elefantprutt? Kom du inte på något bättre namn? Jag: HAHAHA, jag sa inte ens det! Åherre vad kul det var! Tårarna sprutade. Men nu ska jag sova, bloggar från mobilen så ingen bild idag :*<3

RSS 2.0